Odoo underhåll och supportavtal

När du använder fler Odoo-program för att stödja ditt företag vill du hålla ditt system optimerat och uppdaterat med de senaste funktionerna och funktionerna. Odoo SA och Community släpper ständigt (dagligen) uppdateringar och säkerhetsuppdateringar.

För en fast månadsavgift kan vi hålla din instans optimerad och uppdaterad. När du är redo att uppgradera till senaste versionen ser vi till att det händer effektivt och utan avbrott i ditt dagliga företag.

Be om offert

Tjänsten inkluderas

Fastpris uppgradering

Uppgradera till senaste versionen, snabb och effektivt

Kontinuerlig uppgraderingar

Kund specifikt och tredjeparts applikationer

Tillgång till svensk anpassningar

Anpassnings för svensk bokföring, skatter och banker

Instanser och verktyg ingår

Ingen dolda kostnader för teknik eller verktyg

Fastpris underhåll och support

Pålitlig, säker och tillgänglig system - varje dag

Patchar och hotfix varje månad

Säkerhet och optimering varje månad 

Lösa buggar och fel utan extra kostnad

Implementera lösningar och fixar snabbare

First-line support ingår

Teknik- och användarsupport utan extra kostnad

Underhålls- och supportavtal debiteras varje månad i minst 12 månader. Den månatliga debiteringen baseras på Odoo "cloc" -räkningen. Kunden har rätt till att en version uppgraderas under varje tolvmånadersperiod. En extra engångsavgift på 9900kr tillkommer vid inledningen av uppgraderingen för administration av test- och utvecklingsinstanser och relaterade databasinstanser.

Teknisk support definieras som all support relaterad till den tekniska miljön inklusive VM- och nätverksrelaterade tjänster.

First-line user support definieras som stöd till användare i form av råd eller hjälp relaterad till driften av systemet i aktuell konfiguration och med de installerade applikationerna och inställningarna.

Tjänster som: import/export av data, datakvalitetsprov och korrigeringar, ändringar av konfiguration och inställningar för att implementera nya funktioner eller resurser ingår inte i first-line support.

Provision of resources and infrastructure

Support related to import/export of data and data cleaning validation

Implementation of new functions, applications and programs

Additional services related to transactions (including but not limited to OCR, InExchange)