Tjänsten inkluderar
Fastpris uppgradering
Uppgradera till senaste versionen, snabb och effektivt
Kontinuerlig uppgraderingar
Kund specifikt och tredjeparts applikationer
Tillgång till svensk anpassningar
Anpassnings för svensk bokföring, skatter och banker
Instanser och verktyg ingår
Ingen dolda kostnader för teknik eller verktyg
Fastpris underhåll och support
Pålitlig, säker och tillgänglig system - varje dag
Patchar och hotfix varje månad
Säkerhet och optimering varje månad
Lösa buggar och fel utan extra kostnad
The support you need to resolve program errors as quickly as possible
First-line support ingår
Teknik- och användarsupport utan extra kostnad
Underhålls- och supportavtal debiteras varje månad i minst 12 månader. Den månatliga debiteringen baseras på Odoo "cloc" -räkningen. Kunden har rätt till att en version uppgraderas under varje tolvmånadersperiod. En extra engångsavgift på 9900kr tillkommer vid inledningen av uppgraderingen för administration av test- och utvecklingsinstanser och relaterade databasinstanser.
General "how to" support related standard Odoo functionality and operation is included in the service.
Program bugs and errors are defined as follows: A program does not function according to specification and the error can be replicated in a standard test instance (test data is standardised)
Teknisk support definieras som all support relaterad till den tekniska miljön inklusive VM- och nätverksrelaterade tjänster.
First-line user support definieras som stöd till användare i form av råd eller hjälp relaterad till driften av systemet i aktuell konfiguration och med de installerade applikationerna och inställningarna.
Tjänster som: import/export av data, datakvalitetsprov och korrigeringar, ändringar av konfiguration och inställningar för att implementera nya funktioner eller resurser ingår inte i first-line support.
Tillhandahållande av resurser och infrastruktur.
Support relaterat till import/export av data och data rensnings validering.
Implementation of new functions, features, applications, interfaces and programs.
Additional services related to pay for service transactions (including but not limited to OCR, InExchange, AI transactions etc.)
End user training related to customer specific business processes (processes that require an understanding of your company practices and routines), including but not limited to financial processes and practices, production and project planning models practices including GMP.